Cuprins:

Cum calculezi PPC?
Cum calculezi PPC?

Video: Cum calculezi PPC?

Video: Cum calculezi PPC?
Video: Are Amazon Top of Search PPC Ads Worth It? Calculate Amazon Conversion Rates for Amazon Placements 2024, Noiembrie
Anonim

Cum să calculați bugetul de publicitate PPC potrivit

  1. PPC publicitatea este una dintre cele mai importante tendințe moderne de publicitate.
  2. PPC Buget = (Număr de clienți / CR2) / CR1 * CPC.
  3. Număr de clienți = (Venit / Perioada de vânzări) / Suma medie a vânzării.
  4. Număr de clienți = (10.000 / 2) / 1000 = 5 clienți.
  5. PPC Buget = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 USD.

În plus, cum măsori PPC?

  1. Afișări – De câte ori a fost afișat anunțul dvs. într-o pagină cu rezultatele căutării.
  2. Clicuri – De câte ori cineva a dat clic pe anunțurile dvs.
  3. Rata de clic (CTR) – procentul de clicuri împărțit la afișări.
  4. Cost – Costul total pentru toate clicurile.

Se poate întreba, de asemenea, cât ar trebui să cheltuiesc pentru o campanie PPC? In general vorbind, cât costă tu ar trebui petrece pe Google Ads variază foarte mult. Poti petrece nu mai puțin de 50 USD pe lună sau mai mult de 10.000 USD sau mai mult. Cât costă ajungi cheltuire depinde de obiectivele dvs. de vânzări, de cât de mare o zonă geografică vizați, de volumul de căutare și de competitivitatea industriei.

ce este un ROI bun pentru PPC?

De exemplu, dacă ați avut un profit din anunțurile dvs. de 100 USD și ați rulat PPC pentru 50 USD, formula dvs. ar fi (100-50)/50. Aceasta rezultă a fi 1, care, atunci când este înmulțit cu 100, este rentabilitatea dvs. procentuală: 100%. Dacă, în schimb, ați obținut 200 USD în profit din aceleași anunțuri, 200-50=150, 150/50=3, pentru 300% ROI.

Ce sunt valorile PPC?

Cele 9 cele mai importante Valori PPC Clicuri: de câte ori se face clic pe un anunț plătit. Cost pe clic: suma medie cheltuită pe clic. Rata de clic (CTR): cât de des se face clic pe anunțul dvs. după ce a fost văzut. Scor de calitate: măsurarea de către Google a calității și relevanței anunțurilor, cuvintelor cheie și paginilor de destinație.

Recomandat: